dijous, 21 de febrer del 2013

FORMACIÓ EMPRESES SECTOR TURÍSTIC


Durant aquest darrer any hem vist molts canvis en el model d’estructuració, comunicació i comercialització del producte turístic. La irrupció dels mitjans i les xarxes socials ha provocat que els nostres clients hagin après hàbits diferencials de compra en línia, que han acabat afectant tot el sector turístic, des de les activitats fins a l’allotjament.
Moltes de les empreses del nostre sector són familiars o petites i mitjanes empreses, que generen cada vegada més productes i experiències molt competitives. Tal volta, i atesa la dimensió dels establiments, ens resta fer un pas més agosarat cap a la comunicació —tant on-line com off-line —, així com una comercialització adequada.
En el decurs d’aquestes sessions formatives tenim com a objectiu oferir, de la mà d’experts, visions i casos pràctics que ajudin a aprendre com adaptar i millorar el nostre model de negoci i gestió per optimitzar els resultats i trobar l’equilibri on-line / off-line.

Més  informació

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada